CUBE AMS HYBRID ONE44 C:68X TM 400X 29 SWAMPGR S
CUBE AMS HYBRID ONE44 C:68X TM 400X 29 SWAMPGR S
Jaar 2025
Merk CUBE
 Let op ! in verband met covid 19 kunnen modellen een lange levertijd hebben

CUBE AMS HYBRID ONE44 C:68X TM 400X 29 SWAMPGR S

Cube | AMS HYBRID ONE44 C:68X TM 400X 29
6.499,
Info reserverings mogelijkheid
Captcha aan het laden...
 
Bevestig info reserverings mogelijkheid

Info reserveren nu mogelijk! Let op ! in verband met covid 19 kunnen modellen een lange levertijd hebben
Het is bij dit model mogelijk om het product te reserveren. Wij nemen dan eerst contact met u op om de juiste specificaties (maten) door te nemen, alvorens wij de bestelling actief maken. Tevens kunnen we u dan gelijk melden wanneer het product voor u gereed staat.

Plaats op verlanglijstje
Vergelijken

Beschrijving

Je houdt van trapondersteuning, maar niet van het extra gewicht dat je er meestal bij krijgt
Dan is de AMS Hybrid ONE44 C:68X TM de bike waar je op zat te wachten. Het frame is gemaakt van ons allerbeste, allerlichtste carbon: C:68X. Precies het materiaal dat je nodig hebt om te profiteren van Bosch nieuwe, lichtgewicht SX-aandrijflijn. De 400 Wh accu weegt aangenaam weinig en neemt nauwelijks plaats in, de display is in het frame geïntegreerd en de mini-remote zit praktisch op het stuur. Ondankz z'n compacte formaat heeft de SX-motor een koppel van 55 Nm in huis, dat via het nu al legendarische Sram GX Eagle Transmission 12-speed derailleursysteem op het achterwiel wordt overgebracht. Fox levert de hoogwaardige veerelementen, Schwalbe staat borg voor de prestaties van de banden en de lichte maar stevige wielen komen bij Newmen vandaan. Het hele spul wil graag omhoog, maar zéker zo snel weer naar beneden. Hier houden krachtige MT7-vierzuigerremmen van Magura de boel onder controle. .

Frame omschrijving
Het is helemaal niet zo makkelijk om een superlichte fullsuspension met trapondersteuning te bouwen. Maar onze ingenieurs gaan geen enkele uitdaging uit de weg. Om de AMS Hybrid ONE44 C:68X te realiseren hebben ze gebruik gemaakt van onze beste, allerlichtste carbon: C:68X. Daarmee zijn sterkte, stijfheid en gewicht optimaal in balans. De nieuwe, lichte 400 Wh accu is geïntegreerd in de onderbuis. Uiteraard zo dicht mogelijk tegen de compacte Bosch SX-motor aan, voor een optimaal zwaartepunt en dito rijeigenschappen. Uietraard is het frame PowerMore-ready, zodat je voor lange tochten een 250 Wh range-extender kunt monteren. Ook praktisch: de verstelbare balhoofdbuishoek, zodat je de geometrie aan de omstandigheden en rijstijl kunt aanpassen. Een UDH-derailleurhanger
Zit er ook op. Wat dacht je.